marți, 7 februarie 2012

De ce trebuie să fiu mereu veselă?

                               De ce trebuie să fiu mereu veselă?
                               Dacă eu am în inimă o povară?
                               Crezi că îmi e ușor?
                               Numai când îmi reamintești că mă placi, 
                               Simt că mă sting.
                                                                       
                               Toți spun că trebuie să fiu veselă,
                               Pentru că sunt un om, cu o viață ca un nufăr.       
                               Dar nu știu ce am pe inimă
                               Și în special tu, nu știi că mă faci să sufăr.

                                Tu doar mă placi,
                                Fară să-ți dai seama, tu mă cicălești
                                Simt că mor, atunci când tu ești gelos,
                                Când pentru mine te bați,
                                Fără ca eu măcar să îți cer.

                                Știu cum te simți,
                                Și eu am fost odata pusă în locul tău,
                                Ascultam numai melodii triste,
                                Eram într-un fel de depresie.

                                De ce trebuie să fiu mereu veselă?
                                Dacă eu am în inimă o povară?
                                Crezi că îmi e ușor?
                                Numai când îmi reamintești că mă placi,
                                Simt că mă sting.


        Versurile sunt compuse de mine....Sper din tot sufletul să vă placă....Aștept comentarii în legatură cu versurile. Eu mai am și alte versuri, dar mai întâi aș vrea să le mai studiez puțin, iar apoi poate le postez și pe acelea.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...