duminică, 12 februarie 2012

Îmi e dor de noi

                         
                          Îmi e dor să fiu cu tine
                          Să fi din nou cu mine
                          Să stam sub cerul înstelat
                          Să ascultăm ultimul hit lansat.

                          Noi să fim împreună
                          Ținându-ne de mână
                          Fără să ne gândim
                          Că noi doi o să încetăm vreodată să ne iubim.

                          Îmi e dor de noi,
                          Să scriem versuri,
                          Să facem videoclipuri,
                          Împreună, să fim doi.
                          
                          M-ai părăsit pentru alta
                          Ce ai facut, nu o să te lase să trăiești.
                          Ai să regreți...da ai să regreți
                          Știu că, pe acea fată o cheamă Nicoleta.
 
                          Îmi e dor de noi,
                          Să scriem versuri,
                          Să facem videoclipuri,
                          Împreună, să fim doi.
                                                                                          
                          O știu pe acea fată
                          Cândva am împărțit o ciocolată,
                          Am fost prietene,
                          Dar nu știam că mă folosește, pentru a ajunge la tine.

                          Noi să fim împreună
                          Ținându-ne de mână
                          Fără să ne gândim
                          Că noi doi o să încetăm vreodată să ne iubim.

          Ce părere aveți?Mie una îmi place..!!!

4 comentarii:

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...