vineri, 17 februarie 2012

Oare cu ce am greșit?

                  Oare cu ce am greșit?
                  Am greșit cu ceva?
                  Și dacă nu am greșit cu nimic,
                  De ce mă torturezi așa?

                  Oare eu nu te merit?
                  Dar eu am făcut totul pentru tine
                  Eu știu că nu am greșit cu nimic,
                  Eu te am doar pe tine.

                  Oare cu ce am greșit de mi-a fost luat ce aveam mai drag?
                  Oare de ce mie mi se întâmplă toate astea?
                  Aștept un răspuns la întrebările mele,
                  Oare când voi afla?

                  Oare cu ce am greșit?
                  Am greșit cu ceva?
                  Și dacă nu am greșit cu nimic,
                  De ce mă torturezi așa?

                  Doar tu îmi știi secretele,
                  Doar tu îmi poți raspunde la întrebările
                  "Oare cu ce am greșit?" și
                  "De ce mă torturezi așa dacă nu am greșit cu nimic?"

                  Oare cu ce am greșit?
                  Am greșit cu ceva?
                  Și dacă nu am greșit cu nimic,
                  De ce mă torturezi asa?

                  Noi oamenii, de ce greșim?
                  De ce suntem acuzați pe nedrept, de ce?
                  Oare cu ce greșim mereu?
                  Dar eu acum, ce ce am greșit?!?

                  De ce greșim cel mai mult cand iubim pe cineva?
                  Oare de ce nu ne maturizăm si rămânem niște copii?
                  Oare de ce ne trezim prea târziu?
                  Oare de ce ne dăm seama cu ce am greșit prea târziu?

                  Dar, oare cu ce am greșit eu acum?
                  Nu pot sa îmi dau seama,
                  N-am făcut nici o nedreptate,
                  Spun adevărul, cu ce am greșit?

                 Oare cu ce am greșit față de tine?
                 La mijloc e o nedreptate,
                 Eu vreau să știu cu ce am greșit!
                 Pentru a știi pentru ce sunt pedepsită,
                 Să știu dacă e o iluzie,
                 Să pot explica.

Un comentariu:

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...