miercuri, 29 august 2012

Michael, idolul meu!

          Astăzi e 29, nu, august. Dacă am întoarce timpul, în 2009, pe 25 iunie, am fi putut, poate să evităm ceea ce s-a întâmplat. Acum l-am fi avut pe Michael Jackson în viaţă. De ce am publicat postarea asta? Pentru el, idolul a milioane, de oameni, de toate vârstele.
          Ceea ce e cel mai trist, e că Michael nu a fost crezut când a zis că nu e pedofil (în ambele cazuri), acele acuzatii fiind defapt, un mod de a face bani. Nu a fost crezut nici atunci când şi-a albit pielea pentru că avea vitiligo, iar toţi au crezut că îi e ruşine de rasa de care aparţine. Toate astea au fost scoasă la suprafaţă abea după moartea lui.
          Ceea ce mă enervează e că oamenii sunt atât de răi, fără pic de substanţă, încât fac mişto, de nişte genii (printre care şi Michael) care au schimbat lumea.
          Revenind, Michael trebuia astăzi să împlinească 54 de ani. Propun să îi spunem un "La mulţi ani!" şi să ascultăm nişte melodii, pentru ceea ce a făcut el, pentru noi, cei care au fost şi cei care vor mai fi  de acum încolo.





 
 
                   Michael va rămâne pentru totdeauna în inimile noastre!

3 comentarii:

  1. Nu am fost niciodata o fana inraita a lui MJ, dar i-am respectat dintotdeauna munca si stilul.
    RIP Michael:(.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu trebuie să fii fan sau fan înrăit. Trebuie să ai bun-simţ. Asta contează: să respecţi şi să NU-ţi baţi joc de x chestie a acelei persoane...

    RăspundețiȘtergere

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...