joi, 16 august 2012

Sinead O'Conner - Nothing Compares To You



 English

 It's been seven hours and fifteen days                                     
Since you took your love away

I go out every night and sleep all day
Since you took your love away

Since u been gone I can do whatever I want
I can see whomever I choose

I can eat my dinner in a fancy restaurant
But nothing, I said nothing can take away these blues

'Cos nothing compares
Nothing compares to you

It's been so lonely without you here
Like a bird without a song

Nothing can stop these lonely tears from falling
Tell me baby, where did I go wrong

I could put my arms around every boy I see
But they'd only remind me of you

Went to the doctor guess what he told me, guess what he told me
He said girl u better try to have fun no matter what you do, but he's a fool

'Cos nothing compares
Nothing compares to you

All the flowers that u planted mama
In the back yard, all died when u went away

I know that living with u baby was sometimes hard
But I'm willing to give it another try

'Cos nothing compares
Nothing compares to you

Nothing compares
Nothing compares to you

Nothing compares
Nothing compares to you

Nothing compares
Nothïng compares to you

 Română

 Au trecut 7 ore si 15 zile
De cand ti-ai luat dragostea departe

Ies in fiecare noapte si dorm toata ziua
De cand ti-ai luat dragostea departe

De cand ai plecat pot sa fac orice vreau
Pot sa ma vad cu oricine-mi aleg

Pot sa mananc cina intr-un resaorant
Dar nimic

Am spus ca nimic nu poate alunga aceasta durere
Pentru ca nimic
Nimic nu se compara cu tine

E asa pustiu fara tine-aici
Ca o pasare fara cantec

Nimic nu poate opri aceste triste lacrimi sa curga
Spune-mi iubitu-le unde-am gresit

Asa putea sa pun mana pe orice baiat vad
Dar ei doar imi amintesc de tine

Am fost la doctor si ghici ce mi-a spus
Ghici ce mi-a spus

A spus: Fato ar trebui sa te distrezi
Nu conteaza ce faci

Dar el este un porst
Pentru ca nimic
Nimic nu se compara cu tine

Toate florile pe care tu le-ai plantat
In spatele curti

 Toate au murit cand tu ai plecat
Stiu ca locuind cu tine iubitule a fost cateodata greu
Dar as vrea sa-ti acord o alta sansa

Nimic nu se compara
Nimic nu se compara cu tine

Nimic nu se compara
Nimic nu se compara cu tine

Nimic nu se compara
Nimic nu se compara cu tïne

         Îmi place să ascult melodia asta...Îmi place cum Sinead O'Conner cântă această melodie...

3 comentarii:

  1. De atâtea ori am cântat melodia asta!!

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie imi place melodia asta...

    RăspundețiȘtergere
  3. Este superba melodia! :) Ma bucur ca ai pus-o pe blog, uitasem de ea.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...