duminică, 16 septembrie 2012

La mulți ani Raisa! - Ultima zi de vacanță!

   Păi...Chiar dacă e cam târziu....Bine ...La mulți ani draga mea...soră din blogosferă! Pei...Să îți dea Domnul din toate cele bune, dar mai ales sănătate și postări multe - pentru noi, ăștia mai curioși  -  și vizionări multe pentru tine - nu că nu ai avea  -  și ce îți dorești tu cel mai mult.
   Cât despre școală - am uitat să iți urez note bune mai sus, Raisa. Știn cu toții că mâine începe - toți ne-au torturat cu asta. Ba că mâine începe școala, ba că mâine e primul clopoțel, că nu*s destule clase etc. etc.etc. M-am săturat!!!! Atunci când se termina școala nu ne mai bătea atât la cap! Zicea 3 zile asta la știri și la radio, dar în rest...pauză. Acum, că începe, ne ia ce cu 3 SĂPTĂNÂNI ...Ei bine poate nu 3 săptămâni, da8 una tot e!!!!! Și de 3-4 ori pe zi, să nu uităm!!!
   Bineînțeles că nu am apucat să fac chiar tot ce voiam - lista mea de lectură era mai mare, dar...sper să fie îndeajuns. Mi-ar fi plăcut să nu fac unele chestii, pentru care îmi pare sincer rău..dar nu mai contează. 
  Mâine încep iar să suport și să înght tot. M-am săturat. Nici nu vreau să mă gândesc fiecare ce o să spună că a făcut în vacanță, iar eu voi fi luată peste picior pentru că nu am făcut mai nimic, cum numesc ei  cool. Dar, în lumea mea - care seamănă nespus de mult cu blogosfera :) - chiar am făcut destul de multe. Până la urmă, am fost la mare, la munte și la bunici - nu e de ajuns? Bine...Nu em mers eu în străinătate, da* mai e timp să o fac și pe-asta. Adică, am făcut multe lucruri care mi-au plăcut și pe care mi le-am dorit: după cum am spus, am citit, mi-am cumpărat o chitară, clasică, la care învăț să cânt și am început să studiez limba rusă. E ceva nu?
  Poate unii colegi - de clasă -  vor spune că nu m-am bronzat deloc din cauza cărților - FALS! stăteam la mare acoperită de prosop! Nu-mi place cum îmi stă bronzată, dar ...am cam prins culoare...
          Ca sfârșit de postare, vă urez la toți o școală ușoară și note mari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!10, dacă se poate, da???? Măcar unul pentru mine:)))))=))))

2 comentarii:

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...