luni, 15 octombrie 2012

Printre teme, cărți, caiete și recreere



   Ce mai faceți? Știu că n-am mai scris de mult, dar asta e. ȘCOALA îți mănâncă tot timpul. Când te trezești - teme. Te duci la școală - 5-6-7 ore duse. Profesorii vin și ei cu un val de teme, (unii profesori) de parcă am face numai materia respectivă. De parcă aș mânca materia pe pâine. Să nu mai spun că (ei bine nu știu dacă și voi) eu  fac teme sâmbăta și duminica, cât să mi se facă rău. De aici, mai vine și citirea mai înceată a cărților, iar eu mor dacă întrt-o lună nu am terminat o carte. Recunosc... Nu citesc 15 cărți pe zi. Dar, una de 200-250 de pagini o citesc într-o zi. Ei bine, o carte de genul acela, acum îmi ia ... cam trei zile (cu chiu, cu vai).



                                                  GOOD LUCK!


2 comentarii:

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...