marți, 13 noiembrie 2012

13 - Credeți-mă, nu e de joacă! + marți=Kboom!

    Ce a fost cel mai bine astăzi - că n-am fost ascultată la istorie și că nu a trebuit să dau vreun răspuns la ore, dar cum liniștea anunță de multe ori furtuna.... Știți voi... Sincer, Aș prefera - aș face orice -  să mă fi ascultat la istorie, să mă răspund la MATE (eu+mate=....mda....), numai să nu se fi întâmplat ceea ce s-a întâmplat la ora...de sport...
   Era să cad peste una din colegele cu care mă înțeleg cel mai bine, care e atât de micuță, de...de...de...de...DE! Ei bine, din fericire, nu am căzut pe ea, m-am aruncat umpic mai încolo, căci, de rămas în picioare, sigur nu rămâneam.
   Și multe altele - atât mai spun....
   Sper să fi avut o zi mai bună decât a mea...
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...