duminică, 18 noiembrie 2012

Breaking Dawn part 2 ...Ce repede a trecut totul...

   Mie una mi-a plăcut filmul îmi place, chiar și viziunea lui Alice, pentru că, mi-am dat seama că dacă n-ar fi fost, și totul  ar fi fost ca ân carte, unora li s-ar fi părut mult prea plat - fară acțiune. În carte a fost suspans atunci, deoarece erai în capul cuiva, să zic ceva. Totul era privit de Bella, iar apoi de tine, ăn timp ce în film, tu erai mai într-o parte, văzând totul.
   Mi-ar fi plăcut ca la început, să fi fost toată familia, ca în carte, alături de Bella.....
  Ei bine, întorcându-ne la luptă, la viziune, la marea țeapă în care am fost trași, ei bine, să-l vezi pe Carlisle (Peter Facinelli) că atacă, ceea ce, chiar nu m-am așteptat, iar apoi să îl vezi pe un Volturi cu capul lui în mână, aproape mi-a provocat un atac de cord...NU comparați atât de mult filmul ce cartea. Ar fi trebuit să se facă mai de grabă un serial decât film pentru a cuprinde tot ce a scris Stephenie Meyer (Dumnezeu să o binecuvânte ze. Este genială)

Un comentariu:

  1. Da,abia aştept să o văd!Nerăbdarea e foarte mare,mai ales în cazul meu!

    RăspundețiȘtergere

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...