joi, 6 decembrie 2012

Moșuuuu Nicolae.....

La mulți ani, celor care poartă numele de Nicolae, Nicoleta.........
Nu sunt ciudate schimbările odată cu trecerea timpului?
Îmi aduc aminte de când eram mică, de suspansul în care eram ținută și mă întreban în continuu:
„Oare Moșu (nu contează care) îmi va aduce păpușa aia?”
Acum dorm liniștită (cât de liniștită pot, atâta timp cât următoarea zi merg la școală....)
Și am o singură dorință, care nu mai e „Vreau jucăria aia!!!!”
Acum e „Vreau să ningă!!!”
Vreau să văd noaptea pe geam cum ninge în lumina becului de afară.
Vreau ca urmâtoarea zi, de dimineață, să mă trezesc și să văd iar fulgii cum cad.
Vreau să scap de toată chestia cu notele și cu învățatul...
Vreau să stau liniștită undeva sus și să mă uit cum cad fulgii jos. 





Vreau să plec pentru că așa simt eu, nu pentru că 
trebuie.




3 comentarii:

  1. Da,acum nu mai avem vârsta necesară pentru credinţa în moş,dar spiritul sărbătorilor tot pătrunde în casa noastra!

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate o sa simti.. atunci cand o sa vrei sa simti

    RăspundețiȘtergere
  3. hmm, presupun ca pana acum ai avut parte de zapada:> :D:> zi faina:D

    RăspundețiȘtergere

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...