duminică, 10 februarie 2013

Când ești prea plictisit de ceea ce faci zi cu zi....

    Ce vreau să spun este că: Noi oamenii avem prost-obiceiul de a repeta ceea ce am făcut în ziua precedentă. În aceeași ordine, fel, timp...Și cu aceleași persoane. Ne construim niște „obiceiuri” de care, la un moment dat, „nu ne mai putem despărți”.
     NU MĂ REFER LA OBICIEIURILE LEGATE DE IGIENĂ, ca spălatul pe dinți în fiecare dimineață și chestii de genul acesta. Acele lucruri, sunt hiar foarte necesare, și de acelea chiar nu trebuie să ne despărțim. Pentru că, pentru a fi acceptați în societate, chiar trebuie să le respectăm.
     Mă refer la chestiile pe care le facem în fiecare zi fără să ne dăm seama. La lucrurile pe care le facem din cauza subonștienului? Nu știu de ce facem aceste lucruri. 
     Da. Și eu fac lucrurile astea. Fără să-mi dau seama. Nu mă pot schimba fără să ascult muzică....Nu pot trăi o zi dacă nu citesc măcar o pagină dintr-o carte pe zi. Și chestii de genul ăsta.
     Am găsit o grămadă de nume petru aceste obiceiuri. Și toate mi se par enervante. Sunt plictisitoare și după ce la faci de mai multe ori, încep să te plictisească, deci monotone.

3 comentarii:

  1. Relativismul lumii noastre e covarsitor, iar monotonia asta zilnica e frustrant de obsedanta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E enervantă, mai ales când e foarte îndelungată.

      Ștergere

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...