joi, 14 februarie 2013

Încă o zi de joi.

   Doar o zi de joi normală. Și, defapt, așa trebuia să fie pentru toți românii. Deși acest Valentin ne-a cuprins aproape pe toți, pe mine nu. Și, sincer, am avut zile de joi mai frumoase decât aceasta. Poate am avut zile de joi mai nasoale decât acestea (deși e destul de greu să faci o zi în care am Română și Desen în aceeași zi să nu-mi placă, mai ales pentru că nu am avut mate:D). Pe cea urâtă n-am s-o spun, pentru că sincer, nu mi-o amintesc, iar pe cea perfectă n-am s-o povestesc din cauza intimității gândurilor și sentimentelor.
   Sunt une persoane de la școală, care nu știu când „li se scoală” să-mi citească blogul, deci, ar putea spune cuiva căriua nu vreau :P Și, deși știu sigur că o anumită persoană știe la ce mă refer, știu și că aceasta nu „mă va da în gât”, deoarece acea zi de joi, a fost frumoasă și pentru ea. Iar cum prietenul „la nevoie se cunoaște” simt că e datoria mea cât și a ei să rămână privat tot ceea ce s-a spus.
   Îmi pare sincer rău că, n-am făcut o fotografie la ce am scris pe tablă, în legătură cu ziua de azi.



                                                            După cum au spus mai mulți colegi azi.








3 comentarii:

  1. Ştii,nouă ne place să luăm de la alţii.Doar să luăm..

    RăspundețiȘtergere
  2. Valentine's Day nu e altceva decat o sarbatoare comerciala menita sa scoata la iveala toate comportamentele deplasate si atitudinile inepte.Daca ai sentimente pentru o anumita persoana, de ce nu te-ai manifesta ca atare in fiecare zi?

    And yeah,we're forever alone... and fabulous!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din păcate sunt unele persoane care știu să iubească numai în acea zi.

      Ștergere

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...