vineri, 15 martie 2013

Vorbe dulci

   Nu știu nici eu exact ce e cu această postare, nici măcar nu știu de ce am creat-o.  Nici titlul nu știu exact de ce l-am pus.
    Doar am dat click-ul magic ce deschide pagina pentru o nouă postare, am scris titlul și m-am trezit că nu știu exact ce vreau să scriu. Dar știu igur c-am auzit azi glasul ce face orice lucru bun și frumos, indiferent ce-ar spune. 
   Și știu că, unele persoane care s-ar putea să citească această postare,  au să interpreteze greșit ceea ce am scris. De ce ? pentru că nu suntem pe aceeași lungime de undă și nu-și dau seama de ce îmi plac anumite persoane și altele -  pe care posibil ei o plac -  mie nu-mi place de nicio culoare:)) (scuze...nu m-am putut abține să nu scriu culoare). Eh! ce să zic.... De parcă m-ar interesa mai mult decât o ceapă degerată ceea ce zic ei!
   Dar orice ar zice sau ar face, nu au puterea de an schimba gândurile sau sentimentele....oricât de puțin...
   Pentru că, ceea ce ei nu știu, este că eu nu sunt mica lor păpusă pe care o manevrează ei cum vor și n-am să mă las intimidată, numai pentru că ei au spus anumite lucruri. 
   E adevărat că sunt ciudată în comparație cu ei. Dar, în lumea mea, ei sunt ciudații care nu au ce căuta în ea și-mi sprică aura pozitivă din cap până în picioare.
   Dar eu am întotdeauna un leac pentru orice stricăciune. În fiecare șoaptă dulce a nopții care pentru ei n-are niciun farmec, pe mine mă cuprinde cu totul și nu mă mai lasă.  

Și nu mă surprinde de faptul că nimeni nu mă scoate cu adevărat din această reverie. Sincer, nici măcar nu-mi paasă cu adevărat.... Pentru că știu să evadez când simt că e prea mult.


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...