luni, 22 aprilie 2013

Printre norii reci de primăvară ce-mi amintesc de scumpa iarnă

   Deși poate mulți dintre voi de abia așteaptă primăvara și vara încă de când a început școala, după primele zile de școală, nu mi-am mai dorit atât de mult să vină primăvara sau vara...iar acum, când aproape a trecut totul, aș vrea să fiu din nou în acele prime zile și să repet tot acest an școlar schimbând unele zile radical, nemairepetând acele greșeli pe care simt sigur că nu trebuia să le fac.
   Și nu mă refer neapărat la studiu :P...mă gândesc la viața mai mult sau mai puțin personală, unde, deși am controlul deplin, mi-aș fi dorit să pot vedea în viitor...să văd ceea ce am să greșesc și să pot schimba.... felul în care am ajuns în acest moment să scriu postarea, aceasta, chiar dacă aceasta n-ar mai fi fost postată dacă totul ar fi fost corect.
    Mi-ar fi plăcut să am... să pot...șterge cu guma niște chestii din care am suferit mai mult saun mai puțin iarna aceasta. Mi-ar fi plăcut să fi abordat altfel anumite subiecte...sau situații...

2 comentarii:

  1. Crede-mă că eşti singura persoană pe care am auzit-o să spună(mă rog,să scrie) că îi place iarna şi că nu aşteaptă vara!Cool!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt mai diferită....Și sincer, o vacanță potrivită pentru mine ar fi una în Alaska sau Siberia, nu în Grecia, Rio sau alte destinații exotice....

      Ștergere

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...