vineri, 19 aprilie 2013

Vinerea de care nu m-am bucurat deloc

   Neatza! Sau mă rog....la mine acesta e salutul pe care îl folosesc indiferent de perioada zilei în cere ne aflăm. Dar nu asta voiam să spun - scriu. Ceea ce voiam cu adevărat să scriu - spun - , e ceva ce, poate pentru multă lume, nu ar avea nici un sens. De ce?!?!?! Chiar nu știu.  Dar, cred că n sunt singura, care de obicei aștepta cu nerăbdare vinerea (Oh! Doamne de când te urăsc eu, Vinere!!!). Sincer, chestia asta nu se întâmplă de mult. Pur și simplu de când a ănceput școala și am văzut ce orar am! Sincer, de la început (chiar de atunci când nu știam cu ce profesori am rămas de anul trecut (școlar), mi-am  dat seama care ar putea fi zilele mele favorite (o persoană care mă cunoaște doar puțin mai mult decât voi, își poate da seama de asta).
   Mai exact miercurea și joia. De ce? Simplu! Pur și simplu ziua preferată (din săptămâna lucrătoare!!!) sau zilele sunt alese de materiile pe care le am. Voi nu faceți la fel? Cui nu i-ar place o zi în care nu are mate și fizică?....:) Și pe deasupra, într-una, chiar două ore de română....chiar dacă e și una de mate..... hai să vă scot din ceață:
             MIERCURI: Matematică (agonie)
                                   Ed. Muzicală (extaz, mai ales după mate:P. E cea mai relaxantă oră)
                                   Lb. Română
                                   Biologie
                                   Lb. Română         
     Ziua cea mai tare, nu credeți?....Ar fi fost și mai tare dacă nu aveam mate......
                Joi: Chimie
                        Lb. Română
                        Ed. Tehnologică (am ajuns pe municipiu la olimpiadă, nu e greu....)
                        Ed. Plastică
                        Engleză!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Have a nice weekend....

2 comentarii:

  1. Aoleeeuu!Noi nu facem ore sâmbăta,ci recuperăm după orele de curs.E complicat cu şcoala asta.!

    RăspundețiȘtergere

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...