marți, 7 mai 2013

Numai dupa invidia altora iti dai seama de propria ta valoare. (Tudor Musatescu)

    Hristos a înviat! În seara asta, sincer mi s-a pus pata pe aaceste vorbe ale lui Tudor Musatescu :„ Numai după invidia altora îți dai seama de propria ta valoare.”  Vi se pare ceva cunoscut invidia? Mie una da. Și sincer, am început s-o ignor și să nu mai am „încredere” în ceea ce spun ceilalți despre anumite lucruri, de care I am very proud. Vi se pare ciudat, că, persoanele care, au o viață în afara calculatorului sunt tratate altfel? Dacă citești o carte, eși deja un Bookworm???? Dacă ți-ar plăcea să porți o rochie de epocă, ești deja sinistră? Dacă vorbești cu o persoană cu care ție, chiar îți place să vorbești, mai ales când e de sex opus, îți place de el/ ea?  Pur și simplu, am găsit ceva interese comune cu o persoană care nu este VIP-ul clasei? Că pur și simplu unii se fac niște alegeri, doar pe prietenie?

     Exemple:

     1.   O, da invidia îmi este foarte cunoscută. Numai de când am blogul acesta, și intram la ora de info pe el, O mamă, ce să zic, Crina a intrat iarăși la ia pe blog. Nu pot să înțeleg ce e atât de mișto. Da, pentru cultura ta generală, e chiar foarte „mișto”. De ce? Pur și simplu. Am intrat într-o lume în care, unele lucruri nu se fac degeaba, și unde, nu toate persoanele inculte intră. 
      2. Nu numai că sunt tratate altfel. Dar sunt aproape ignorate. Pur și simplu. La fel și dacă nu știi care este ultima melodia lansată a unui anume artist. Sorry, I am in my own world.
       3. Chiar bookworm. Poate am cerut profei de română o dată o carte, pe care nu o aveam, dar totuși, Asta și faptul că citești câteva cărți, că poți citi peste 200 de pagini pe zi și alte chestii, pe care orice om le-ar putea face cu puțin exercițiu și o carte bună, chiar nu văd.
        4. Îmi plac rochiile de epocă! Și ce?!?!?!? Pun pariu că fiecare are niște chestii mai ciudate care le plac și totuși nimeni nu le zice nimic, mai ales dacă fac parte din categoria VIP-urilor (spuneți-mi si mie că nu aveți așa ceva în clasă, și am să vă dau un premiu). Unora le plac anumite tipuri de haine, cărți, filme, muzică, materii.....etc.
        5. Vorbesc cu cine vreau eu! Dacă mie îmi place o melodie și vreau o opinie de la proful de muzică, nimeni nu mă poate opri (sau de la oricine altă persoană - prof. - , depinde de domeniu)! Atâta îmi pasă mie că nu aveți voi cum să intrați în clasă!
         6. La ora de sport (spuneți voi că nu vi se întâplă asta!), VIP-urile fete, nu sunt în aceeași echipă la bascket, volei, handball, indiferent de cât de bine joacă? Dacă știe să joace sau nu? Ehe! Dacă ar fi să o lungesc cu întrebările mele, ar lua un post de 10000 de rânduri.
        Îmi pare sincer rău că vam zăpăcesc cu piticii mei de pe creier....Sunt cam obsedată de anumite chestii în ultima vreme. Cam de 8 luni... De ebea aștept niște timp liber de vreo trei luni....





I'm not crazy, I'm just a little unwell
I know, right now you can't tell
But stay awhile and maybe then you'll see
A different side of me
I'm not crazy, I'm just a little impaired
I know right now you don't care
But soon enough you're gonna think of me
And how I used to be



2 comentarii:

  1. Adevărat a înviat!

    Doamne,ăia chiar că sutn invidioşi.Decât să stai pe ,,feisbuc" all day şi să cerşeşti like-uri,mai bine intri pe blog şi faci tot felul de chestii interesante.I'm with you!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci! Chiar mi-aș dori ca mai multă lume să fie conștientă de asta... „feisbuc”-ul este chiar o pierdere de timp...

      Ștergere

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...