luni, 19 august 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [1]

   Eh! Iar simt că nu pot să dorm. Deși cumva, pleoapele mi se tot închid. Și totuși, trebuie să-mi petrec noaptea cumva, nu? Nu sunt bolnavă, nici vampir....cu adevărat. Pur și simplu nu pot să dorm...noaptea. Ideea e că, nu pot să stau pur și simplu în pat. Lumina televizorului nu poate fi suportată de ochii mei grei și deschiși. V-aș spune mai multe despre mine. Despre ceea ce fac zi de zi, dar asta nu ajută la nimic. Pur și simplu am să trec la subiect, dar...nu știu dacă pot cu adevărat să fac asta. Pur și simplu, în titlu este menționat cuvântul „melodie”. Am să vă explic asta. Fiecare noapte pe care nu pot să dorm, o irosesc ascultând o melodie. Un cântec. Doar unul singur. Toată doaptea, până în zori, când în sfârșit pot să dorm.
   Poate v-ați întreba dacă mă plictisesc. Nu. E ca și cum ar umple golul purtat de lipsa de somn. Și acum să vă spun cine o cântă -Dido - și cum se numește - Here With Me. Da, am o absesie să scriu fiecare cuvânt din titlu cu literă mare. Nu am făcut asta și cu titlul principal. Mi se părea mai drăguț așa.



   Mă întreb dacă, chiar am să pot scrie 1000 de nopți una după alta. Eu așa sper. Mi s-ar părea drăguț. Eu n-am reușit până acum nici să postez timp de o săptămână. Sincer, nici măcar nu știu care va fi melodia următoare. Nici nu știu ce am să scriu în postul următor. See you soon!














Un comentariu:

  1. Heii, ai un blog foarte dragut :D, si de asemenea idei foarte stralucite.
    Imi place foarte mult ideea cu melodiile si noptile albe, e chiar foarte interesanta. Multa bafta! :**

    RăspundețiȘtergere

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...