joi, 22 august 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [4]

    151 de ani de la nașterea lui Claude Debussy. Da, știu că și voi ați văzut și ascultat Dootle-ul celor de la Google. Dar știam de Clair de Lune de dinaintea Doodle-ului. Am citit pur și simplu despre el în cartea de muzică și am vrut să văd cu ce se mănâncă. Ciudat, nu? Cred că mulți dintre voi nu ați răscolit așa mainualul de muzică. Eu...Mie mi s-a părut interesant. Și, sincer îl prefer pe Debussy, decât Mozzart sau Beethoven. Poate din cauza stilului.
    Cred că v-ați dat seama că în noaptea asta voi asculta această compoziție până ce voi vedea primele raze de soare și am să-mi închid jaluzelele, spunând lumii că e timpul meu pentru somn. Voi ști că e timpul. Voi simți luna că mă lasă în pace. Voi simți ușurarea. Să nu credeți că eu stau cu ochii deschiși toată noaptea. Nu vreau să-mi închid ochii. Eu îi închid. Ei se deschid arătându-mi amintiri dureroase. 
    Vedeți voi...De aceea eu ascult muzică. Pentru că-mi alină durerea provocată de amintiri. Mă mângăie și-mi spune că se simte la fel. Mă întreb dacă mă minte. Eu mi-aș dori să nu facă asta. Noapte bună, celor care citesc acest post, iar apoi adorm.















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...