sâmbătă, 24 august 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [5]

  Îmi pare rău că trebuie să vorbesc despre noaptea trecută, și că n-am putut să vă scriu atunci. Să zicem doar că, mi-am petrecut ceva timp din timpul de ascultat muzică, uitându-mă pe AXN scifi și când a terminat fluxul de chestii care păreau interesante, era prea târziu ca să mai aprind laptop-ul și să postez ceea ce aveam de postat, plus că la aprindere, din cauza dragului de windows, face un zgomot gen clopoței, care ar fi fost în stare să trezească pe cineva. 
   Nu cred că părinții mei știu că eu îmi petrec noaptea ascultând muzică.
   Doar că, decât să stau să mă uit pe pereți și să mai aud un sforăit, mai bine îmi pun căștile pe urechi. Nu stai cu volumul dat la maxim. Doar cât să nu aud și alt ceva.
  Titlul: Blindness. Trupă: Metric.


  Am ales-o doar din cauza sentimentului pe care îl am atunci când o ascult. Sau, nu eu aleg melodiile și seara în care le ascult. Ele doar stau în playlist-ul meu și se programează....Sunt ca niște clienți fideli. Ele doar vin la mine și cer a fi ascultate. Și eu îmi fac treaba.
   Nu pot să spun exact cum m-am simțit când am închis televizorul și am văzut cât era ceasul. Dar am uitat. Oricum, îmi amintesc că nu mai era mult până trebuia să-mi iau adio de la muzică și lumea ei și să mă duc în lumea perfectă a visurilor.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...