duminică, 25 august 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [6]

   M-am obișnuit cu ele. Cu cele mai bune prietene. Lacrimile. Ciudat, poate, pentru unii dintre voi. Dar ele îmi încălzesc acum fața și îmi curăță sufletul. Parcă așteptau acolo, orice mică zdruncinare. Nu știu de ce plâng. Poate, pentru perioada de viață în care mă aflu, asta e ceva normal, dar de obicei, când fetele plâng, au un motiv pentru asta. Eu nu am decât lacrimile care vor pur și simplu să cadă.
   Titlu: I'm Not Okay (I Promise)  Trupă: My chemical Romance


   Mi se pare chiar...Nu știu... Dar, ascult meloda asta, în speranța de a face lacrimile să dispară din ochii mei, și poate să mă pun pe dans, la miezul nopții? Oricum, cred că ai mei deja cred că-mi lipsește ceva se sus... Asta ar mai trebui...Oricum, un dat din cap cred că-mi va fi de ajuns.
    Nu mă simt obosită. Nu de data asta..Poate data viitoare am să mă revanșez și am să fac o postare despre cât de obosită sunt...Oricum...Sper să vă bucure...


4 comentarii:

  1. Ce-mi place My Chemical Romance! Și melodia e forte faină!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bine. Să ştii că lacrimile chiar sunt bune prietene. Te ajută să te descarci de orice sentiment, trist sau fericit.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păcat, că cel mai des, stau cu noi la tristețe...Mi-sr plăcea să fie alături de mine în momente fericite...

      Ștergere

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...