marți, 27 august 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [8]

   Mă simt ciudat. Poate chiar puțin obosită, pentru că azi am fost în Orășelul Copiilor și a trebuit să..am grijă cum conduc...în mașinuțe și în niște chestii pe apă...A fost mai greu să conduc decât în mașinuțe...
   Oricum, nu mai am energie chiar acum...dar eu pot să mă încarc numai când ascult muzică. Pentru mine ca un fel de încărcător, ca și cum la voi ar fi somnul, numai că eu mă trezesc, de cele mai mult ori, mai obosită decât atunci când am pus capul pe pernă...sau perne.
    Și...momentul care îmi place mie cel mai mult a sosit, deși mi-e greu ca vechea postare, cea dragă mie, să treacă pe locul doi, trebuie să fac asta, adică, pentru mine chiar trebuie
    Titlu: Neutron Star Collision (Love is Forever), Muse. 
  
    Nu știu de ce, dar cred că mulți dintre voi ați ascultat-o înainte. Eu am avut acest sentiment când am realizat cum se numește melodia...Poate chiar am ascultat-o când eram mai mică... sau nu...Sau am ascultat omelodie care seamănă...Sau..nu știu.. Și..să vă spun sincer, nu-mi prea place. Nu-mi plae să privesc prea mult în trecut, viitor sauj prezent pentr a-mi da seama de unde vine toată această senzație de..cunoaștere... Îmi pare destul de bine că această melodie și-a ales această seară. Chiar simțeam nevoie de așa ceva..
   Și, după num spune melodia, love really is forever. Chiar dacă sunt singură, cred că am putut simți asta toată ziua, cât a fost ea de lungă...Noapte bună!
   

2 comentarii:

  1. Ce frumoasă e și melodia asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știu, dar și gusturile noastre, sunt, foarte probabil, asemănătoare...Am ascultat melodia asta în public iar apoi, oamenii au început să se uite ciudat la mine, și se îndepărtau..Mă întreb la ce se gândeau...

      Ștergere

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...