miercuri, 28 august 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [10]

   Mâine...Voi face un post în legătură cu mâine. Nu din punct de vedere bisericesc. S-a mai întâmplat ceva...În 1958...Mai știe cineva? Ssau..Numai eu mai sunt...Știu deja ce melodie voi asculta mâie...Nu vă spun... Oricum..trebuie să rămân în prezent... 
    Titlu: Emty Room, Marjorie Fair


   Nu mai știu ce să mai zic...Dar nu vreau să fac un post scurt. Oricum, abea mâine am să vă spun despre acel post. Sau vor fi persoane care vor ști. Îi rog să nu spună nimic. Lăsați-mă pe mine să spun direct despre ce e vorba. 
    Și...luna...Mi-e dor de ea. În seara asta nu m-am putut uita la ea...E destul de înnorat... De abea aștept...Să pot vedea luna și stelele...Să pot vedea tot cerul...Mi-e dor...
     Și mai e atât de puțin până să înceapă școala...Și n-am vorbit deloc cu colegii toată vacanta, recent am început să vorbesc cu o colegă....Știu că nu vă interesează, dar vreau să-o lungesc cât pot de mult...
   Oricum, noapte bună! 


   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...