joi, 29 august 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [11]

   Da...a rămas să vă spun...secretul. Ei bine Michael Jackson. Dacă mai trăia, astăzi era ziua lui. 55 de ani. n eara aceasta voi asculta o melodie a lui. Un fel de...Nu știu... Oricum...
   Titlu: Give In To Me, Michael Jackson.


    Știu că am să ascult această melodia toată noaptea și îmi e frică, ca la un moment dat să nu mă năpădească lacrimile. Mai știți, acele prietene, da mi-e frică de ele, pentru că, atunci când vin, nu mă mai pot stăpâni. Nu le mai pot opri. Chiar dacă văd că vinde dimineața..Chair dacă știu că, mă pot lăsa în grija somnului liniștită, chiar dacă simt cum adorm, simt lacrimile cum mi se adună sub pleoape și sunt nevoită să-mi deschid ochii din nou.
   Aceasta e melodia mea preferată a lui Michael. Nu știu de ce îmi place. Adevărul e că îmi plac toate, dar aceasta e ceva mai specială. Ați fi putut spune, că puteam să pun mai multe, dar după cum am stanilit, ascult numai una timp de o noapte întreagă. N-ar mai avea farmec să ascult mai multe.
   Mi-ar plăcea să scriu mai multe decât pot, dar simt cum mă năpădesc lacrimile.


Un comentariu:

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...