sâmbătă, 31 august 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [12]

   Am să încep prin a vă spune că acel moment mirific, când bateria de la laptop este la 10% și tu nu-ți găsești încărcătorul, ești nevoit oarecum să-l închizi, iar a două zi, încărcătorul este bine-mersi, în sertarul că tot felul de USB-uri, CD-uri, HDMI-uri...Pe scurt, orice cablu sau CD se duce acolo. 
   Deși am scotocit și scos și iar umblat pe acolo, jur că nu l-am văzut....Iar azi dimineață înainte să mă pun în pat l-am găsit!!!
  Ca să nu mai pierd timpul cu chestii care nu vă interesează: titlu: Never Let Me Go, Florence and the Machine.


     În noaptea - dimineața - asta n-am reușit să adorm, iar acum simt că aș putea dormi toată ziua, fără să îmi schimb poziția...
    N-am ce să spun despre melodie...Defapt...Nu am nicio idee despre tot ce aș mai posta...Cred că la un moment dat o să fie dat numai titlu și cine o ântă și videoclipul...Am glumit ..Nu..Nu e posibil...

2 comentarii:

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...