duminică, 25 august 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [7]


    Poate o să vă pară ciutată melodia care m-a ales în această noapte
    Titlu: Blue Bird, Ikimono Gakari






      Dacă vă mirați cum de am dat peste această melodie? Păi...Totul a început acum..6-7 ani...când eram destul de mică și mă uitam pe Jetix. Și...am dat peste...Un anime. Atinci, nu știam că se numea anime... Și..am început să îl urmăresc alături de verișoara mea care e cu 8 ani mai mare decât mine. Povestea m-a cuprins, logic a început să-mi placă și de anumite personaje...Când eram mică îmi plăcea de un băiat Sasuke, acum de altul, Kakashi... Cum Jetix a fost înlocuit cu Disney Channel, și normal, cu noi desene, Naruto nu s-a mai difuzat. Primăvara aceasta, cu o seară înainte de teza la Română, am început să mă uit din nou, lund totul de la 0. Acum sunt la zi. Această melodie este un opening din Naruto Shippuden, de când ei sunt mai mari. 
   Acum, v-am promis data trecută că în noaptea asta am să mă plâng de somn. Dar nu am chef de asta. Azi n-am făcut alt ceva decât să mă uit la televizor, să mă joc Subway Surfers, sau cum se numea...Și să lenevesc. Și pot să pun pariu pe ce vrei că e ceva în aer. Ei bine, nu mai am alt ceva să spun, în afară de noapte bună!

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Știu, de obicei, atunci când începeau, ascultam când e prima dată , iar apoi săream peste ele. Când a apărut melodia asta, n-am mai sărit..:)

      Ștergere

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...