marți, 27 august 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [9]

   Până la urmă cred că trebuia să vină și noaptea asta...În care mă voi plânge că mi-e somn. Și Voi probabil că vă gândiți „Dacă ți-e somn culcă-te!”...Ideea e că nu pot. Închid ochii și mă trezesc cu ei deschiși...Și stau...și arunc, din când în când privirea asupra ceasului, care mă întreabă „Dar tu de ce nu dormi?”. Nici eu nu știu să răspund. dar acum nu-i nimic. Mă întreb ce va fi când va începe școala...
    Sau îmi voi face temele noaptea, iar dimineața am să dorm...
    Titlu: My Eyes, Christina Perri


   Știu că am mai postat o melodie a ei, dar îmi plac foarte mult, și cred că această melodie, cel puțin începutul, se aplică și la mine. Tot ei lăcrimează, tot ei spun că e prea mult și că tebuie să se închidă, iar ei peste două secunde, se deschid, iar eu visez cu ochii deschiși. 
    Chiar mă întreb dacă acest visat e bun, sau cel puțin, nu mă afectează într-un fel ...
    A! Da...mă uitam pe un site cu meme-uri și...gogle translate - și scrieți „babi minune”... Eu m-am holbat jumătate de oră, am dat câteva refresh-uri la pagină...și același rezultat....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...