miercuri, 21 august 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [3]

   Poate și tu, cel care citești ceea ce scriu, ar trebui să faci asta. Nu să scrii, ci să asculți acea singură melodie în fiecare noapte. Poate fi distractiv, la un moment dat. De data asta am să trec mai repede la momentul când spun cine o cântă și cum se numește. Vreau să vă spun cum... sau de ce vreau să ascult această melodie. 
    În primul rând, se numește Where I come from și o cântă Passion Pit. Titlul sugerează ceva, nu?

 


    Ei bine, dacă v-ați uitat la film, cred că știți că, Bella se trezește ca vampir, într-o lume complet nouă. Asta mi se întâmplă și mie. Dar eu nu dau într-o lume nouă din acel punct de vedere. Eu mă trezesc din somn într-o lume complet schimbată, prin faptul că tot se schimbă mai puțin eu. Eu sunt la fel. Nu e transformarea mea, ca în cazul Bellei. E transformarea lumii înconjurătoare...Nu știu...ca în Alice în Țara Minunilor. Cu asta aș putea să o compar...sau nu. Aș vrea să mă trezesc în lumea în care se trezește Alice. Eu mă trezesc în lumea în care voi trăiți. Aceea nu e și lumea mea. În lumea mea, fiecare are un talent, care reprezintă puterea lui cea mai de preț. În lumea mea nu se minte. În lumea mea nu există eu. În lumea mea....
     Nu nu e lumea mea. E lumea din care provin eu. În lumea din care provin eu, poți fi ceea ce vrei : pisică, câine, șoarece, lup, urs, tigru, urs panda, scaun, masă, cainic, un copac, o frunză, pasăre, măr, pară, nucă, cireașă, caiet, carte.
     Totuși eu rămân om și mai trec prin lumea voastră, chiar dacă mă doare, chiar dacă nu-mi place - mă fascinează. Am fost luată de părinții mei și adusă aici. Nu le reproșez asta.
    Nu mai pot. Mă dor ochii. Sunt chemată la somn și totuși nu pot. O fi chiar din cauza lunii? Încă e plină. Trebuie să închid ochii și să mă las purtată de muzică. Trebuie să ajung înapoi în lumea mea. Să nu înțelegeți greșit. Eu nu trebuie să dorm pentru ajunge acolo. Defapt, stau mai mult acolo decât credeți.













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...