sâmbătă, 31 august 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [13]

   Vreau doar să se facă liniște printre gândurile mele. Vreau să pot să nu mă mai gândesc la nimic. Să mă gândesc numai la versuri. Dar nu pot. Cumva, școala îmi revine în minte, chiar dacă mai sunt...2 săptămâni? Ideea e că n-am pus mâna pe niciun fel de manual, carte caiet...i chiar ar fi cazul..Mai ales la mate :D, fiind în cu totul altă limbă de funcționare...
    Deci, titlu: Solar Midnite, Lupe Fiasco. 


   Deși m-am tot stresat până acum cu matematica, chiar dacă nu dorm, am să fac ceva ce-mi place... Sau de obicei îi place omului: să asculte muzică.  Nu știu cărui fel de specimene, nu i-ar plăcea muzica, având în vedere că suntem înconjurați de ea. 
  Acum să înțelegem că, pentru mine, muzica este o armonie de ...ca să zic așa, instrumente, chiar dacă nu sunt acele instrumente la care probabil vă așteptați.
   Vă dau un mic exemplu: sunteți pe o cărare de munte. Ce auziți? Nu auziți ciripitul păsărilor? Foșnetul frunzelor? Pașii voștri care calcă, ritmic, solul? Nu auziți toate astea? Pentru mine, și asta este muzică.
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...