sâmbătă, 17 august 2013

O nouă melodie

   Nu cred că sunt singura. E imposibil. Ar trebui să existe o lume complet fără muzică  pentru a nu se întâmpla ceea ce mi se întâmplă mie, atât de des încât, am început că e ceva normal?
  Poate...că eu nu ascult tot ce se dă la radio. Poate că eu pur și simplu ascult ceea ce îmi place. Ceea ce mă reprezintă. Ceea ce mi se pare mai apropiat de mine. Poate că mie nu-mi place Tranquila. Sau Dă-te-n dragostea mea sau mai știe cine ce...
   Dar, pentru a reveni la subiect. Melodia aceasta a avut un asemenea impact asupra mea, încât nu am putut sta fără să nu scriu...ceea ce scriu. Poate vi se pare ciudată. Mie mi se pare super, mai ales versurile. Nu pot să spun prea multe despre ea, dar sper ca și persoana care citește ceea ce am scris, să poată simți ceea ce am simțit ceea ce am simțit eu când am ascultat melodia asta. Mai atent.


I can't forget you, I can't deny

If I surrendered
You hold me never let go
Your love's a memory
Moving as one
My heart's a secret
Under your tongue
Crying forever
Deep in your eyes

Always
Figments of you and I
They must fly
Into the tail light
Under the truth
But everything's new for you

And I would die a thousand deaths
But to defend your happiness, my love
Yours is like a wave upon an open shore
Everytime you fall I only want you more
If I've chosen the suffering of the heart, I know
Our love's a teardrop sent from the sky

Life was a shadow
Until I knew you
It's sorrows a silent
Crying for you
I stand defenseless
Deep in your eyes

Somewhere
Here in your love
I'm alive when you want
Everything changes
Everything's new
Baby I'm new for you.


 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...