duminică, 1 septembrie 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [14]

   Am ajuns...La 14..NU-mi vine să cred...Și așa... Titlu: I Don't Wanna Miss A Thing, Aerosmith.

  Vă vine să credeți că această melodie era la un clip pe Youtube, care trebuia să fie amuzant, cu oameni care cad? Cred că v-ați dat seama  că nu am râs deloc. Mai aveam puțin și mă lua plânsul. Cum să pui o astfel de melodie?!?!!? De pe ce planetă să fi?
    Nu mi-e somn. Nu veau nici să stau trează. Parcă...sunt ăsta ...sau soția lui...deși nu cred că a zis cândva....Cu adevărat...
    În seara asta cam așa am fost. Morocănoasă ced că ar fi cel mai bun cuvânt...
    Știu că umplu postarea de „...”, dar am atâtea de spus și nu-mi prea vin cuvintele în vizită. Îmi vine numai nu. NU. nu. nu .NU. NU. nu. nu. NU. NU.nu.NU. nu.  NU. nu.
    Știu că ceea ce ascult noaptea aceasta e oarecum în contradicție cu mine, dar pe moment persoana?!!?! de care îmi place cel mai mult e un desen. E un personaj...din Naruto!!! Credeți am am devenit mai mult nebună decât de obicei? ȘI EU!
           

   Cine ar fi cezut? Nici eu, dar cu timpul am început să-l îndrăgesc mai mult decât pe Naruto, personajul principal. Adică să-ți placă de un pesonaj dintr-un anime... Adică să-l visezi! Ază dimineață, da l-am visat și când m-am trezit, mi-am făcut cruce și nu-mi vine să cred..mi-e somn.

Un comentariu:

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...