vineri, 13 septembrie 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [25]

    Când am rescris titlul acestei postări n-am avut nicio idee despre ce melodie am să ascult toată noaptea. Iar apoi am deschis Winamp-ul și...a apărut minunea. 
     Titlu: Hotaru No Hikari, Ikimono Gakari




    Vă mai aduceți aminte de ea? Da, este tot un opening al dragului meu anime Naruto. Sper să vă placă, pentru că am întâlnit cunosc persoane, care dacă o anumită melodie nu este în română, engleză, franceză sau spaniolă, pur și simplu nu o ascultă și mai fac și mare tam-tam că aia/ăla zice cine știe ce prostie pe care o deduc ei, când chiar nu zice asta. Nu că oi știi eu cine știe ce japoneză, dar când ascultă Tranquila, nu mai contează ce zice ăla și nu mai deduc cine știe ce prostie. Nu vreau să mă enervez, așa că am să vă las și am să ascult muzica ce mă aștepta de mult.

    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...