duminică, 15 septembrie 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [26]

      Am să încep prin a vă spune că am avut un fel de întrunire cu cei cu care obișnuiesc să stau în pauze la școală. Prima dată a fost vorba de o întâlnire cu o colegă. Apoi am dat din întâmplare - sau mă rog, ea a venit oarecum la noi - de o altă colegă. Am sugerat să mai chemăm alți doi colegi, iar apoi ne-am mai întâlnit cu încă un coleg. Până la urmă am fost 7. Patru fete și trei băieți. A fost frumos, deși cred că trebuia să facem asta cu destul de mult timp în urmă
     Titlu: Hollywood Hills, Sunrise Avenue



     Știți acel sentiment de melancolie pe care îl aveți după ce vă întoarceți acasă, singuri, după ce v-ați distrat de minune cu prietenii/ colegii? Am acel sentiment...de singurătate chiar și după ce plec de la școală, mai ales că drumul meu nu se împarte cu nimeni, accetuându-se când e noapte și nu știi peste cine poți da, și mai și bate vântul pe deasupra...Iar luna nu e plină...Gândul meu este departe și inima înghețată...de...Nu știu...
    Hai somn ușor, mai ales dacă citești asta, iar apoi ai de gând să dormi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...