luni, 16 septembrie 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [28]

  Am avut o oarecare constrângere să scriu asta, dar mi-e cam frică de a VII-a. Până acum, mulți profesori au pus presiune și și-au tot presat spusele. „Clasa a VII-a e cea mai grea” și chestii de genul ăsta + geometria care mă face să am coșmaruri, chimia, care n-am nicio idee de cum ar trebui să fie...
  Dar am scăpat cu melodia care am ascultat-o o dată, de două ori...Melodia nu mă lasă să mă simt rău. Poate am găsit un leac pentru melancolie și plictiseală - în afară de clipurile cu pisici care se dau cu capul de pereți de pe Youtube, care și-au cam pierdut din...farmec.
    Titlu: Bacchikoi!!! ,Dev Parade
 
 
   Îmi pare rău că trebuie să închei postarea așa de repede, dar cineva nu știe cât timp îți trebuie ca să faci o postare bună. Sau pur și simplu o postare. 
 
 
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...