marți, 17 septembrie 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [29]

   Mă gândisem să scriu ceva, dar șirul gândurilor mi-a fost întrerupt și mi-am pierdut ideea, așa că am să spun cu totul alt ceva.
    Titlu: It Will Rain, Bruno Mars

    
    Vreau să înceapă din senin ploaia în ultima oră de mâine, iar eu n-am să ezit să mă las mângâiată de lacrimile cerului, așa cum am făcut de multe ori. M-am săturat de propriile mele lacrimi. Vreau niște lacrimi care nu sunt sărate. Vreau niște lacrimi care să fie la fel ca mine. Vreau niște lacrimi care să nu știu cui și de ce sunt încredințate. Vreau o ploaie liniștită. Nu vreau tunete și fulgere. vreau doar apă. Vreau să-mi întind brațele și să iau ploaia în brațe. Poate că lumea care mă va vedea, mă va crede nebună, dar nu-mi pasă. Nu-mi va păsa. Nu-mi pasă dacă voi răci. Nu-mi pasă dacă o să am febră. 
   Pur și simplu vreau să înceapă încet ploaia, cu stropi mici, iar când cerul va simți că mi se termină ora, să nu ierte pe nimeni.
   Aș mai fi vrut zăpadă, dar cred că e prea devreme. Mi-ar trebui un norișor care să mă urmărească, la fel ca în desene animate, să-mi dăruiască orice tip de vreme mi-aș dori. Mă întreb cât ar costa unul...
    Mă mai întreb cât de somn vă este, dacă citiți postarea noaptea sau dimineața, când eu încă mai ascult muzică....Păcat că sunt atât de multe întrebări care îmi răsăresc în cine știe ce momente... Noapte bună, voi cei care o să dormiți noaptea asta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...