joi, 19 septembrie 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [31]

    O lună. O lună de când încerc ca în fiecare noapte să scriu.
    Titlu: Nobody's Home, Avril Lavigne.


    
   Azi am fost întrebată „ De ce scrii pe blog?” I-am răspuns. Pentru că persoana care m-a întrebat asta a fost una dintre acele persoane care nu merită să mă lase fără cuvinte. „Scriu pe blog pentru mine.” i-am răspuns. Iar acum, ca să-mi dezvolt răspunsul dat acele persoane, scriu pe blog, și nu pur și simplu într-un jurnal - defapt am și un jurnal, dar... - pentru că o parte din mine vrea ca lumea să audă tot ceea ce încearcă să spună sau ceea ce nu a spus, dar ar fi vrut să o facă, iar alta, e prea timidă ca să treacă la alte chestii. 
   La istorie am mai fost întrebată de profesor ce am mai citit vara asta. Doar două persoane au ridicat mâna. Două fete. I wonder why?!  Nu am nimic împotriva băieților, dar cred că toți sunt bibliofobici. Acum...Trebuie să-mi astup din nou urechile, ca în fiecare seară, ca să mă pot relaxa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...