luni, 2 septembrie 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [15]

   Titlu: The Gost Of You, My Chemical Romance.

 

  Chiar îmi place melodia asta și mă simt pregătită să o ascult toată noaptea.
  Ați observat cât de frig este de la un timp? Sau numai mie mi se pare asta? Știu că, de multe ori prietenii mă întreabă dacă  mai trăiesc atunci când pun mâna pe ei, dar...Mi se pare cât de cât normal,până la urmă, a venit oficial toamna. Gata cu vara. Nu că mi-ar plăcea mie cine știe ce, după cum am mai spus într-o postare mai de mult (Raisa știe), eu iubesc iarna. 
   Iar acum să iasă adevărul la suprafață: mie îmi place vara numai pentru vacanța de trei luni :D. Știu că acum vă vin în minte tot felul de chestii în minte (printre care și „piei s****a”) în paranteză nu e o înjurătură, după cum cred că mulți și-au dat seama, dar nu vreau ca...Sper să mă înțelegeți.
   Pentru clasa mea, eu sunt tipa ciudată. Toate clasele au pe cineva așa? Alex Velea, Conect-R, Corina, Antonia etc. mă lasă rece. Nu am gusturi asemănătoare cu nicio fată din clasă (nu ar fi fost lumea perfectă, dacă o aveam?).

   

2 comentarii:

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...