vineri, 20 septembrie 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [32]

      Era cât pe-aci să nu mai scriu în seara asta. Mi-a picat netul. Era să-mi pice și inima din piept. Am realizat că această postare a devenit mult mai mult pentru mine decât m-am așteptat să fie. Acu mă gândesc oarecum cu drag, la ceea „ce am să scriu diseară”. 
        Titlu: Apocalypse Please, Muse.


     Din păcate, până să apuc să scriu ceea ce mi-a venit în minte, eu uit totul. Nici măcar nu-mi aduc aminte despre ceea ce voiam să scriu prima dată. Nici măcar nu îmi aminteam dacă ceea ce aveam în gând avea sau nu legătură cu melodia care simțeam că mă alesese.
     Așa că...Noapte bună dacă citești asta, iar apoi te duci la culcare.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...