miercuri, 25 septembrie 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [37]

     Titlu: O melodie din Naruto Shippuden, care mi-a plăcut foarte mult, o melodie dintr-un episod destul de recent, melodia Bestiilor cu Cozi și a Jinchuriki-lor.
      

    Și mă gândeam la...pauze. La cât de mult pot râde într-o pauză de toate prostiile pe care le pot face alții, iar eu doar stau frumos, undeva pe margine și mă uit ca la un spectacol. Să nu mai zic, n-am mai plâns atâta din cauza unei stări de bine, de foarte mult timp. Acum fiecare cu ce are în clasă, dar la mine e dezastrul de pe pământ. Trebuie să urlăm unul la altul ca să ne înțelegem. 
    Am sentimentul că mai voiam să mai spun ceva....
    Dar am să zic alt ceva. Timpul trece atât de greu când e școală! În vacanță imediat trecea săptămâna! Acum, numai ora de mate mi se pare de 1000 de ani. Pot să simt cum îmi trece tinerețea! Mâine-poimâine mă trezesc cu fire albe în ora de mate...Și să vă spun de ce timpul trece atât de greu pentru mine...Ei bine...am mai spus....Naruto Shippuden ...Joi...Iar acele 23 de minute de anime cu tot cu opening și ending (am învățat să le prețuiesc mult mai mult de la un timp) trec cu viteza luminii. Să nu mai zic și de manga, care trece mai repede decât orice alta...
    Noapte bună, dacă citești asta, iar apoi te pui în pat cu direcția - tărâmul viselor.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...