joi, 26 septembrie 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [38]

     De ce nu poate fi direct sâmbătă. N-am nicio dispoziție pentru vineri. Dar...Naruto Shippuden...Am fost în extaz...Păcat că e așa de puțin...
      Titlu: Niwaka Ame Nimo Makezu, Nico Touches The Walls


    Iar eu nu mai am răbdare să mai ajung la momentul acela când Naruto îl învinge pe Obito. Sau nu...Sau..Vreau să văd ce se va întâmpla. Să văd dacă cei care au murit chiar au murit și nu vor fii înviați...Vreau să spun...Chiar îmi pare rău că a murit Neji...Shikamaru...Chiar sper ca cineva s[ vin[ cu un jutsu (tehnică) de înviere care să nu necesite moartea celui care o face. Și am o întregă poveste
   De ce pur și simplu nu e numărul de manga mai mare? Ca să nu mai spun că un episod e cât DOUĂ pagini manga...20 de minute fără opening și ending...
    Deci...Noapte bună, dacă citești asta, iar apoi te pui în pat cu direcția - tărâmul viselor.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...