marți, 3 septembrie 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [16]

   Brrr! Ce frig e afară. Toamna chiar și-a intrat în drepturi! Vreau să spun, suntem în 3...peste ceva timp vom fi în 4 și e deja foarte frig! Am stat de la 19 și ceva afară până la 21:30 afară și chiar dacă mai voiam să stau, era mult prea frig (iar eu îmbrăcată prea subțire) ca să mai stau afară. 
   Titlu: Consolation Prizes, Phoenix.

    
    La cât am înghețat afară, chiar îmi trebuie o astfel de melodie. Îmi trebuie ceva care să mă facă să mă simt mai bine, iar melodia asta îmi dă o stare ne mai spusă de bine.Și mă face să mă gândesc la nimic altceva decât... la propriile versuri. 
    Apusul de azi a fost incredibil. Mai aveai puți și ziceai că au luat foc norii! Mâine promit că vă pun pozele pe care le-am făcut. Am făcut câteva și cu efecte. Pe acele am să le pun la sfârșit.
   Și să revin la frig. Nu vreau să-mi dau de-o parte pijamalele de vară! Chiar dacă mă învelesc cu pilota, nu fac mare lucru. Știu și că, probabil nu am cea mai bună circulație a sângelui, iar atunci când sunt afară, nu stau și fac flotări.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...