duminică, 15 septembrie 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [27]

   Pentru mine, vara începe în următoarea zi după ultima zi de școală și se termină....azi. Știu că la voi aia e vacanța de vară, dar având în vedere să este „vacanța de vară” aia e vara. Am să pun o melodie care...poate multora nu o să le vină să creadă, dar într-o perioadă, chiar nu mi-am putut-o scoate din cap! Și, oricât ar crede unii, chiar nu a fost așa de „summer love”. Chiar deloc. A fost vacanța în care am fost...mda...chiar singură...din mai multe puncte de vedere.
   Titlu: Farewell My Summer Love, Michael Jackson.

   
   Vă las să savurați ultimele minute din ultima zi de școală alături de această melodie. Defapt...atâta timp cât voi veți petrece ultimele clipe din vacanță alături de muzică, eu voi putea dormi mâine dimineață.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...