joi, 5 septembrie 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [18]

    Ziua de azi a fost o zi complexă. A fost voioșie d-aia de copil mic când m-am jucat cu micuțul meu frate și o stare continuă de...nerăbdare. Vreau să zic că am stat ca pe ace, în așteptarea noului episod din Naruto - anime-ul - și Naruto - manga. Așteptarea a meritat! Sincer, anime-ul și manga, au fost peste așteptările mele. 
    Titlu: Now You Can See, The Thermals. 



   Mă simt bine.  Sper că prin această melodie se vede destul de bine asta. Mie îmi era dor să mă simt așa, deși joia mă simt destul de bine (Oare de ce?!?!). Sper ca această stare să nu se termine mâine, după ce am să mă pun la somn, iar apoi am să mă trezesc. 
   De aceea nu-mi place să dorm. Somnul șterge orice sentiment l-ai avut înaintea lui. Chiar dacă era tristețe, totuși...Nu mă simt bine să o șterg pur și simplu. Îmi place să mă confrunt cu ea. Să o accept, oarecum. Nici durerea.  Toate aceste sentimente, tot ce simțim, totul cred că a fost lăsat din cauza unui anumit motiv. Asta e ceea ce ne ajută pe noi să ne maturizăm. Crezi ce vrei. Eu nu cred asta. Pe mine mă maturizează doar timpul.    Mda... Mi-am stricat toată starea de bine... Știam că nu va ține mult...Sau poate se va întoarce la mine curând..Poate s-a dus să-și ia doar un suc, mai ști?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...