luni, 23 septembrie 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [34]

  100. cu această postare, am ajuns acolo unde chiar nu credeam că am să ajung vreodată. Chiar nu credeam că am să ajung la 100 de postări.
    Titlu: Era, Era.
    
    
   Astăzi a bătut vântul și chiar dacă nu m-am așteptat, viscolul a trecut prin geaca mea subțire și mi-a brăzdat pielea până a dat de os. Mi-a sfâșiat uniforma pătând-o cu sânge...
  Doar glumeam! Sunt întreagă și uniforma mea e la fel. Dar numai la asta m-am gândit în timp ce mă întorceam, singură, ca de obicei de la școală. Și când am reieșit afară, doar pentru scurt timp. Mi-a plăcut să simt vântul. Răcirea lui tăioasă mi-a mângâiat sufletul care simțea nevoia de o biciuire fizică.
   

2 comentarii:

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...