miercuri, 2 octombrie 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [43]

    Chiar dacă plouă, nu-mi place că bate vântul. Mi-ar fi plăcut să fi fost puțin mai frig și să ningă. Dacă vă amintiți, am mai spus că-mi place iarna. Pentru mine, dacă ar ninge, ar fi iarnă.
    Titlu: Shine On You Crazy Diamond, Pink Floyd.

 
 
    Și...Am primit o temă la muzică, să aduc ora viitoare 5 partituri muzicale. Nu contează ce gen e muzica. Contează doar ca pe-acolo să fie și în limba română...Și...da..trebuie să fie ceva „cunoscut”. Dar, acum nu a menționat cărui public să fie cunoscută...Oricum, orice site cu partituri mi-ar fi de ajutor....










   P.S. Noi trebuie să cântăm acele melodii la școală în cor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...