joi, 10 octombrie 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [52]

     De abia aștept să treacă și ziua de mâine...Să se termine....Să ies și să simt că mâine nu mai trebuie să mai ajung acolo. Da mă refer la școală, pentru că pur și simplu vreau să mă trezesc mai târziu și că după ce mă trezesc, nu mai trebuie să mai învăț. 
     Titlu: Alice In Wonderland, Avril Lavigne.


    N-am decât să mă bucur că mâine n-am mate...Deja am chimie și fizică...
    Dar ca să vă îmbunez..Sau să mă îmbunez pe mine azi a apărut un nou episod din Naruto Shippuden, iar azi ar fi ziua lui Naruto, dar în același timp și data morții părinților săi și a unei colege de echipă a lui Kakashi, Rin.
    Noapte bună, dacă citești asta, iar apoi te pui în pat cu direcția - tărâmul viselor.
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...