sâmbătă, 12 octombrie 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [54]

      Sunt atât de multe lucruri care îmi pisează și cele mai mici fărâmițele ale creierului. Nu mă lasă nici măcar să ascult muzică. Nu pot să nu mă gândesc la aceste lucruri mărunte. Nu contează. De la ce am zis când m-am trezit la ce oră m-am trezit și tot felul de lucruri la care mai nimeni nu s-a gândit. Nimănui nu i-a păsat. 
      Titlu: A Thousand Years, Christina Perri


      Nu îmi mai suport creierul încărcat cu atâtea chestii. Mă simt de parcă atunci când mă voi pune în pat, aș cădea într-un somn de un secol, dar eu știu că atunci când îmi voi relaxa capul pe pernă, ochii o să-mi rămână deschiși pentru o bună bucată de vreme. Pur și simplu nu pot să îmi relaxez rotițele din cap. Pur și simplu am nevoie de o liniște supremă care să mă liniștească destul de mult. Prea multă agitație se află în jurul meu.
     Așa că: noapte bună, dacă citești asta, iar apoi te pui în pat cu direcția - tărâmul viselor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...