luni, 14 octombrie 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [56]

    N-am decât să spun că sunt elevă, și asta - și încă câteva lucruri - îmi ocupă tot timpul.
    Titlu: Cryin', Aerosmith.


      Deși m-am săturat de unele lucruri, nu pot face nimic să se oprească.
      Știți acele grupuri de „the best” adică acei copii care se cred cei mai tari din clasă, sau V.I.P.-urile, cum le mai spun unii. Ei bine - nu știu dacă știți - dar ei se bârfesc unii pe alții când nu sunt împreună, mai rău decât pe noi, ceilalți. Vreau să spun, că măcar ei  - cu ei, puteau să fie mai ....apropiați. Nu pot să spun că eu, cea de la periferie - ce tot spun, toți suntem la periferia orașului - din grupul persoanelor care nu se strofoacă să-și cumpere cine știe ce haine de firmă, eu cea „care de când s-a născut, și-a dorit să fie o ciudată”  n-a observat că se bârfește și în grupul în care mă aflu. 
    Știu că știți deja asta, noapte bună dacă citiți asta, iar apoi vă puneți în pat cu direcția - tărâmul viselor.
.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...