miercuri, 23 octombrie 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [65]

    Titlu: Like A Drug, Hard-Fi.


   
    Am o colega care...e ragusita. Si, ei bine, ceea ce e cel mai ciudat, e ca in pauza tipa si zbiara, iar la ore, cand e vorba de a raspunde la ora...Opa! Nu mai avem voce si ne chinuim sa vorbim!
    Si mai am un semn de invidie, atunci cand cineva se apuca sa invete o limba straina, iar tu, care "esti destept", trebuie sa ii scrii tu nu stiu ce in caiet. Acum serios. Poate e si vina mea ca mi-am lasat caietul in banca, dar nu stiu ce ii cauta mana ei la mine in banca, iar acum caietul mau este mazgalit si urat! Si m-am chinuit atat de mult sa...desenez...tot ceea ce imi trebuia... Noapte buna, voi aceea ce citesc asta, iar apoi se pun in pat cu directia - taramul viselor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...