sâmbătă, 26 octombrie 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [68]

   Titlu: Smile, Avril Lavigne.

   Am citit o discuție interesantă, joi, pe site-ul pe care mă uit la Naruto Shippuden. Cred că se poate rezuma la „Câte persoane sunt pe chat!”, „Naruto”. Mă bucur. Naruto mi-a colorat copilăria maro. Naruto m-a făcut să-mi dau seama niște lucruri de care, probabil nu m-ar fi putut învăța oricine alt cineva. Naruto m-a făcut să mă întristez, aducându-mi aminte, că lumea nu se va schimba așa cum s-a întâmplat acolo. Pentru că lumea va continua să fie rea. Eu de ce n-aș fi? 
   Pentru că oricât aș încerca, nu-mi reușește. Cred că voi trebui să aștept un Naruto al acestei lumi. Sau chiar știu cine a fost „Naruto” al acestei lumi. N-am decât să aștept sfârșitul lui Naruto, iar apoi am să aflu dacă am avut dreptate sau nu. 
   Noapte bună dacă citești asta, iar apoi te pui în pat cu direcția - tărâmul viselor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...