miercuri, 30 octombrie 2013

1000 de nopți albe, fiecare cu o melodie diferită [72]

   Titlu: The Way You Make Me Feel, Michael Jackson.

 
     Am motive să urăsc joia. Am motive să ador joia. 
     În „minunata” zi de joi, am școală. În varianta de rai a zilei de joi, am Naruto Shippuden. Mai sunt încă, cel puțin 170 de zile de școală, nefiind puse la socoteală vacanțele și week-end-urile. 
     Ceea ce mă enervează pe mine, nu e școala în sine, ci faptul că mai trebuie să faci și tu ceva acasă, pe lângă cele 6-7 ore de stat la școală. Și de învățat. Dar cel mai mult mă enervează scrisul. Acasă. Mă enervează să scriu acasă. Vrei să învăț ceea ce mi-ai predat de azi - pe mâine? Dă-mi teme mai puține, ca să nu mai spun deloc (profesoara mea de română, este cel mai bun exemplu, ne dă să facem numai demonstrații, la literatură).
    Noapte bună și îmi pare rău să scriu despre școală, dar n-am ce face!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sfaturi, păreri, gânduri şi sentimente...